czwartek, 19 marca 2009

Zasady użytkowania

Z angielska disclaimer, brzmi bardziej jednoznacznie. W każdym razie, dotąd nie odczuwałem takiej potrzeby, ale ostatnio się to zmienił. Pod poprzednim wpisem znalazł się taki (zastanawiam się jeszcze, co z nim zrobić, bo zwykle nie podejmuję decyzji na gorąco), który uważam za balansujący na granicy dobrego smaku. Wobec tego ustalam, że:
  • jeśli ktoś uważa mnie za niedouczonego debila, to po uargumentowaniu tego jestem w stanie przynać mu rację;
  • jeśli ktoś bez żadnych argumentów obraża mnie, moją rodzinę lub komentatorów, albo działa na szkodę któregokolwiek z nich, to jej/jego komentarze będą usuwane.
A na koniec cytat z koleżanki: dopóki nie było internetu, nie zdawałam sobie sprawy, że na świecie jest tylu idiotów

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję że ten wpis to nie przez błędne zrozumienie mojego komentarza. Jednak na wszelki wypadek wyjaśniam, że Ewa nosek ma śliczny i spłaszczony jak wszystkie maluchy by łatwiej było im ssać mleko prosto od mamy (nos baby Jagi to raczej nos długi i szpiczasty, a przynajmniej tak był przedstawiany na ilustracjach w książkach). Poza tym, dzieci się zmieniają i chyba nie bardzo należy przywiązywać się do ich wyglądu tuż po urodzeniu. Ignacy przez pierwsze tygodnie był strasznie pomarszczony a w dodatku fioletowy, więc wyglądał jak suszona śliwka, a teraz śladu nie ma po noworodkowym image'u.

Anonimowy pisze...

Jeśli mój komentarz Ciebie/Twoją Rodzinę uraził- to bardzo przepraszam, nie było to moim zamiarem. Maria

Unknown pisze...

Był na granicy tego, żeby urazić. Ale dziś już nie podchodzę do tego (wpisu) tak emocjonalnie. Więc niczego nie usuwam. Ola - dzięki za pomoc w wyjaśnianiu definicji nt. babojagowego nosa :)

Anonimowy pisze...

Oj, tata, chyba sie przewrazliwiles:) Przeciez wszyscy komentuja przesympatycznie, no i mala jest cudowna:) [ivka]

Unknown pisze...

Pewnie, że jestem przewrażliwiony :) I może rzeczywiście przesadziłem. Przy okazji wszystkim dziękuję za gratulacje i życzenia! Mario - Tobie również :)